Halsband...

Jag hade förberett med halsband men dom visade ju sig vara på tok för stora än så länge...men jag har bara märkt 3 valpar dom andra går att skilja på.
En tik är helt svart, den andra har vitt på bröstet.
En hane har lite mer vitt på bröst, en har bara en fläck, tre av hanarna har jag märkt och den sjätte hanen är omärkt, den som typ ingen navelsträng har, för det finns ingen nu.
Men det blir ju att märka alla strax så jag slipper vända på dom för att se vem som är vem...

Har vägt dom idag med och alla har ökat i vikt, känns skönt! Men Betsy har ju legat med dom hela tiden så jag trodde då inte annat, och alla valpar verkar så pigga !
Födelse vikten låg mellan 310-375, vägt med digitalvåg så för de som sprattlade är det lite ungefärligt ;O)

Även Betsy blev vägd idag, jag tyckte att hon blivit så tunn. Hon är tillbaka exakt som innan. (Tänk om det var så för en själv;-) jajja)  Men det är tur att hon äter med god aptit då hon har många att mata.

Annars flyter allt på som det ska. Betsy har på eget initiativ tittat ner till oss några gånger idag, och det är ju trevligt, men så får hon bråttom upp igen....

//Loella


Kommentarer
Postat av: Gunnar Nordlander &Gunilla Enberg

Hej

Grattis till valparna önskar fam Norldander Enberg med Tindra i Luleå

2012-01-07 @ 16:46:44
Postat av: Marie Lidblad

Halsband hehe:-) Jag köpte med kardborrband och de fastnade i varandra precis som kardborrar gör:-) Nu har jag sytt om dem så de passar 11 veckorsvalpar! Satt resår istället för kardborreknäppningen.

Kram Marie

2012-01-07 @ 20:31:01
URL: http://www.batterikullens.se
Postat av: Camilla (Kennel Himling´s)

Grattis till dom små lakrits-trollen !!!

2012-01-08 @ 22:07:42
URL: http://www.himlings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0