Tack för alla gratulationer och lyckönskningar !!!

Dom små liven växer så det knakar, och Betsy är hungrig som bara den, hon kommer ner till oss allt oftare nu.
Vilja har fått komma och hälsa på bebisarna, eller egentligen tror jag att hon har fått hela tiden, men försiktig som hon är så har hon väl inte tyckt att det vart läge. Betsy brydde sig inte det minst om att hon snusade på hennes valpar, hon gick t.o.m och lämnade Vilja där.

Har börjat fundera på namn till kullen....tänkte köra tema.
Ett förslag är rockartister.... ett annat läskeblask-kullen, Pepsi,zingo,champis,pommac,dr pepper,fanta,cola,trocadero osv....ett annat lite lustigt har varit invånarnamnen på dom som bor i våran lilla by, ex annika,sture,essard,donald,lisa,birger,gösta,kennert...finns fler, vi är drygt 30st i byn...;O)
franska viner.....Tar tacksamt emot förslag !!!

Tänkte ni skulle få njuta av lite valpbilder...

Kommentarer
Postat av: Jessica Fransson

Hej



Jag röstar på läsk namn

2012-01-12 @ 18:20:50
Postat av: Loella

Jessica, jag har försökt maila blder till dig, men dom ville inte gå iväg...kan du plocka dom härifrån!? Annars gör jag ett nytt försök.

2012-01-12 @ 22:38:03
Postat av: jessica fransson

Hej



Det går bra att ta bilder från sidan..det är spännande att följa . hur går det med försäljningen..jag kan hjälpa dig kanske men måste vet vilket pris du skall ta du kan sms det till mig.

2012-01-20 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0