tigrerade....

...har sovit en stund med Betsy, hade det jättejobbigt med alla valpar som kröp under täcket, det var fullt med katter som blandade ihop Betsys valpar med tigrerade kattungar....riktigt skönt att vakna...:O)
Har pratat med veterinären om råd ifall det skulle bli komplikationer eller om jag bara vill ringa och fråga nåt och det var inga problem, han har jour dygnet runt och finns ju inte allför långt bort om det skulle behövas.
Har blivit lite ängslig över allt jag googlat om tikar som går övertiden ofta får komplikationer osv....
Jättetrevlig veterinär, ville jag skulle ringa imorgon även om allt gått bra och berätta hur många det blev...han gissade att hon skulle valpa ett dygn efter tempsänkningen, alltså mitt i natten då.  Bara passa på och vila så mycket jag kan då, jag och Betsy.
//Loella

Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Håll ut Loella! Det kommer att gå bra! "farmor" Yvonne är intresserad av resultatet:-)

Kram Marie

2012-01-04 @ 19:52:11
URL: http://www.batterikullens.se
Postat av: Loella

Jo, jag tror säkert det kommer att gå jättebra. Skönt att ha ert stöd :-) Cybervärlden är ju fantastisk på så vis att man kan vara så nära på nåt vis trots alla mil mellan....Kram

2012-01-04 @ 21:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0