Redo för flytt....

...idag har vi varit till veterinären. Valparna var så duktiga i bilen, men dom låg ju också tryggt tillsammans i bilburen, alldeles tysta. Samtliga gick igenom u.a, nått litet tjut blev det vid chipmärkningen.....
Passade på att vaccinera mina vuxna med, ni kan tro det var fullt i bagaget :O)
Har vägt dom coh dom låg nu mellan 4.9 - 5.8 kg , trodde faktiskt inte att dom gått upp såå mycket i vikt.
Har även badat hälften av dom, resten tar jag imorrn.
Känns lite vemodigt att 4 valpar flyttar i helgen, tiden har gått så fort, men det blir skönt samtidigt.
Jag har ju fyra härliga barbet killar kvar ett tag till i alla fall!

Dessa 4 fantastiska lakritstroll behöver ändå få komma till egna hem snart.....ring mig om du har det hemmet !!!  070 54 93 784

La ut en annons på finn.no idag, och fick ett mail, men hon ville ha en brun hane......

Nu blir det sängen för mig , har lite att fixa med valp-paketen och papper imorgon innan nya mattarna och hussarna kommer!
//Loella

Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Jag hoppas du blir av med dom små. Jag har sålt den sista valpen nu och han är fyra månader.Han flyttar den 11/3.Man fäster sej så mycket i dom när dom blir kvar så länge.

Lycka till Marie W

2012-03-02 @ 15:22:47
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0