Tråkigt....

....jag är nog ingen bra bloggare, tycker det är lite tråkigt då jag inte har några bilder att lägga in. Jag har visserligen fotat dom en del men tycker inte dom har blivit nog bra.
Förra helgen flyttade alltså 2 pojkar och 2 flickor till sina nya familjer och igår flyttade 1 pojke, så nu är det bara 3 killar kvar. Valparna har flyttat till Kiruna, Gällivare, Kramfors och 2 till Luleå.
Jag trodde det skulle kännas tomt då dom farit och visst är det skillnad, men dom som är kvar fyller tomrummet rätt så bra!  Och det känns riktigt bra att dom verkar komma till så bra hem allihopa.
Det är riktiga myskillar vi har kvar , på kvällen somnar dom allihopa under bordet vid soffan, så får vi bära i säng dom innan vi lägger oss. Betsy verkar då inte bry sig nämnvärt om att en del har flyttat hemifrån och nu diar dom ju inte nåt längre så hon tycker inte dom är lika jobbiga längre, fast nog är det Vilja som leker mest med dom fortfarande.
Tänk så bra dom går ihop Vilja och Betsy....Vilja har fått vara med från i princip första stund med att tvätta valparna och så...det var bara jag som inte vågade låta henne till en början. Betsy har aldrig markerat att hon inte varit välkommen. Mina fin tjejer !!!
Kanske får jag till lite fina bilder ihelgen, hoppas solen börjar skina idag !
//Loella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0